CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 27, 2009

Hari Raya.....Semua Rasa Gembira...

Salam...

Dah lama rasanya tak updatekan cerita dalam blog ni....macam2 cerita hari raya...cerita biasa dan luar biasa....pertama kali menyambut hari raya bersama suami dan sebagai seorang isteri...rasa terharu..kalau la, arwah apak ada lagi, mungkin dia juga akan rasa bahagia dengan apa yang dilihatnya.....pasti dia tersenyum melihat kegembiraan aku.....tapi aku tahu, dia tahu ....cukupla kalau begitu....
Pagi raya bersalaman dengan Suami, terasa ada perasaaan yang takkan mungkin aku lupakan..ada kebahagian yang tak boleh aku ungkapkan..apa yang pasti kebahagiaan ini milik aku..Hikhikhik..salam ngan mak, sebab dah banyak wat dosa kan..mintak ampun dan halalkan makan minum aku sepanjang ibu menjaga aku...I love U mum..
Tahun ni beraya kat umah aku, tapi nextyear beraya kat Umah mertua la plak..tak kisah la..janji my huby ada.....
Apa pun Raya tahun ni, memang penat berjalan, g umah saudara mara sebelah aku, gi Temau, Balik kg Kat Benta, Gi umah Ainyang kat Kuala Tahan....Best2, tapi Peeeeenat.......hihihi..
ok la, ceritavraya, selamat hari raya...

No comments:

Post a Comment