CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 13, 2009

Hari Raya.......la..la..la..


Hari raya ...seronok..sangat, terasa memang di perantauan..bila di kejauhan begini.hikhikhik...baby makin besar dan sehat....bergerak dengan aktif, macam ada sepasukan pemain bola plak..hikhikhik...alahan makin teruk ni...abis gatal-gatal badan...tapi tak pe la, ingat pesan myhuby, jap je yang, 9 bulan 10 hari je..itu yang kene tahan jugak ni...

Baju raya ni, tak beli lagi, hui..bila la nak beli baju raya ni, tunggu balik la jawabnya..Nak beli barang baby lagi..bajet lebih sikit...sebab kalau tak beli, nanti tak sempat lagi nak beli, sebab bulan 11 baru bleh balik semenanjung...

Bercerita pasal baby..pasal raya...Alhamdulillah Ramadhan ni, aku berjaya meninggalkan 5 hari sahaja, itu pun sebab aku ambik Att hari tu, and flat lepas balik dari Perak...bila dah balik Sek semula, dah sehat, and tak tinggal dah..apa yang best puasa tahun ni, aku jarang tinggal solat tarawih and tahajud.. penat macam mana sekalipun, aku tetap akan buat solat sunat tu...and kalau aku masih termampu, aku nak wat sampai aku bersalin....and nak jadikan amalan...


No comments:

Post a Comment