CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 10, 2009

Terkezut....

HIkhikhik....pagi-pagi dah aku cuak gile dah...mane tak nyer..kak ju cakap due dia mungkin dalam 3 minggu lagi lepas check dr lastweek. haaa macam mana plak tu.....sepatutnya due dia 21hb 9 tapi dah berganjak bulan 8, sebabnye, mengikut dr. perkiraan yang dibuat sebelumnya adalah untuk 10 bulan, bukan 9 bulan 10 hari..jadi untuk jawapan yang pasti, aku kene jumpe dr. dulu, adjustkan tarikh, sebab aku kene tempah tiket baru nak balik semenanjung. kalau tak anak aku nanti jadi anak sarawak la....susah la aku nanti..aku dah blur dah ni...macam mana ek nak buat...risau gak..bila aku kira2 balikaku cuti 21hb November, cuti sekolah..itu dah 34 minggu da....jadi aku mesi ambik 2 weeks before cuti sekolah, sebab bila dah 34 dah tak boleh nak naik flight da...jadi aku kene awalkan sikit la.....huh..pening gak tu....
sehingga detik ini, baby sehat...mungkin kesian kat mama dia kut.jadi dia sehat la...penat gak...2 hari lepas, budak balik semua, jadi terpaksalah angkat air dari pintu gerbang tu, sampai ke atas..kalau rumah macam umah kita tak pe, ini rumah tinggi..penat gak nak mendaki 14 mata anak tangga....tapi tak apalah...nak wat macam mana kan......bawak la plan2...tak larat lepak dulu, larat angkat balik...tak susah pun, letih jer sikit....hikhikhik..tapi alhamdulillah aku and baby sehat.
selesema...ha....rasa macam hari ni nak seleseme la...sebab dua 3 hari ni jerebu kuat..and housmate aku dah pun kene flu..aku pun dah terbersin 2 3 kali dah...rasa2 nya memang kene flu la ni....doa-doa la jangan melarat yang bukan-bukan cukupla......risau gak aku ni...sebabnya orang-orang yang berisiko tinggi untuk menghadapi masalah flu yang merbahaya sekarang. H1n1. Hari-hari aku berdoa, aku terlepas, dan diberikan kesihatan yang baik untuk aku and baby dalam kandungan aku.
semalam hujan lebat tapi masih jugak tak ada air..dengar cerita sebab saluran air tersumbat.maka masih tidak ada air lagi ni..penatnyer..mintak tolong budak2 ni angkat air lagi la petang ni......
ape lagi nak diceritakan....cukupla...esokplak kita sambung my story kat Muput ni.....

No comments:

Post a Comment