CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 1, 2009

Sabtu yang memenatkan...

Hari keempat di Bintulu.....letih, seharian aku tak keluar, cume kirim makan pada kema and Mc Sya. TQ my lovely sist. Tak berapa nak larat nak keluar, sebb semalam dah seharian berjalan....almaklumsajalah...berdua ni membuatkan malas nak berjalan....
Tak banyak yang berlaku, cume updatekan facebook aku and cik Adi, Friendster aku and Cik Adi, delete mail dalam inbox...penatnye...
esok dah nak balik da...macam boring palk nak balik.haaaa tak nak balik.....masa kat sekolah macam banyak per yang nak diceritakan, tapi bila sampai kat sini, dah bleh tulis sesuatu, dah tak ingat plak...emmm..apa yang penting sekolah aku sekarang dah ada satu and sedikit kemajuan la sikit..sebab dah ada schoolnet....ok la..past ni bilik aku tu mesti menjadi tumpuan orang ramai sebabnyer....kat situ jer yang boleh serve internet...hehehehe....

ok la....no story yet...but i feel lonelyand miss my family and huby at semenanjung......

No comments:

Post a Comment