CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 18, 2009

Khabar Dari Semenanjung.....

Cerita sedeh, cerita dari semenanjung..patutla, aku tak bleh tidur semalaman.Rupanya, ada berita sedeh...Mak mertua anakwa meninggal dunia malam tadi. aku dapat berita pun dah jam 10.30 pagi massa aku onkan hp aku and letakkan kat tempat biasa. baru mesej adik masuk...terus aku tepon huby aku cakap ngan dia mane tau alaong nak pakai kete ke? lepas call Abang, aku terus call anakwa. Wa, banyak-banyak bersabar...acik tau susah, tapi ko mesti bleh buat...percaya cakap acik. Azrul , jaga adik-adik baik2, sebab dorang dah tak ada sape2 dah melainkan korang berdua. ingat korangla mak ayah dorang sekarang....
Dorang baru kawin, bulan 6 hari tu. mungkin, ini ujian bagi dorang yang Allah berikan untuk uji kesabaran dan keimanan dorang. Azrul ada 5 lagi adik dibawahnya semuanya lelaki. Yang paling kecik masih sekolah rendah...Tanpa ayah, tanpa ibu....mungkin susah..tapi aku percaya, anakwa and azrul boleh harungi semuanya dengan tabah. Aku tak boleh balik, sebab terlalu jauh, tapi percayalah aku tak pernah lupa mendoakan kebahagian untuk mereka...
Al-fathihah untuk Arwah mak Mertua Anakwa..semoga ditempatkan di tempat yang teristimewa disisi Allah.

No comments:

Post a Comment