CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 5, 2010

Tersenyum, Bahagia dan sepi..

Tersenyum..bila melihat 2 orang buah hati tidur dengan nyenyaknyer..tapi aku masih lagi berjaga..masih mahu melayan alam cyber ini...masih mengumpul sedikit maklumat..
mata masih lagi segar..bahagia..emm..macam tu la yang aku boleh gambarkan..Alhamdulillah..allah Menguji aku dengan dugaan yang begitu berat bagi mendapat kebahagian hari ini...Alhamdulillah..
Rindu pada Apak masih segar dalam ingatan...dah masuk 3 tahun apak pergi meninggalkan kami..entah kenapa, sejak 2 3 hari ni..aku banyak terfikir tentangnya..aku penyebabnya..Allahuakbar..beratnya dada aku bila apak pergi..rindu pada apak masih segar..
Jumaat minggu lepas, aku baru bekesempatan untuk ke kubur, melihat kubur apak dan kubur ayah mertuaku..nak jer aku jerit, nak je aku cakap..apak, acik dah bahagia sekarang..apak jangan susah hati lagi..acik bawak suami acik..apak, acik rindu..kami sume rindu apak...gelak apak, lawak apak.suare apak baca Quran.sumenyer tentang apak...Kami sume sayang apak...Acik nak mintak maaf apa pun kesalahan acik..acik masih ingat hari terakhir jumpe apak, acik sapukan losyen kat badan apak...acik tak kan lupe sampai bila2...apak pandang jer..acik cium apak..kalau acik tau hari tu, hari terakhir acik jumpe apak, acik akan terus cium lame2..acik nak mintak ampun, mintak halalkan makan minum...acik nak cakap..acik sayang apak sangat...tapi sume tu x kan berlaku..acik doa apak ditempatkan di kalangan hamba yang soleh di sisinya..dan Allah akan terus merahmati apak..acik akan doakan apak akan ditempatkan di syurga...Amin...

No comments:

Post a Comment