CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 22, 2009

New Life.....



Segalanya.....



26hb dis 2008



Hari gembira dan paling risau.... forsure la...hari ini, hari terakhir aku menjadi seorang anak dara, selepas ni, aku dah menjadi isteri orang....emm....takut...takut dengan tanggungjawab, boleh ke aku pikul semua tanggungjawab sebagai isteri...kadang-kadang aku terfikir, bersedia kah aku untuk ke alam rumahtangga...doaku cume apa yang terbaik untu aku akan dipermudahkan oleh Allah...doaku, aku tidak lagi mengalami kesakitan dalam kehidupan, insyaallah....



27hb dis 2008
Alhamdulillah..dengan sekali lafaz...”Aku terima nikahnya Nursalfiza binti Amat dengan mas kawin RM22.50 tunai”..aku sudah menjadi isteri kepada Hadi Helmi Che Hassan...masih tidak percaya...sedih sebab bukan apak yang mewalikan anaknya tapi seorang abang yang mewalikan adiknya...tapi aku tetap bersyukur......aku rindukan apak....rindu pelukan dia, rindu senyumannya, rindu jenakanya....dihari yang bahagia dia dah tiada disisiku...hanya ibu, keluarga dan sahabat terdekat yang ada..terima kasih buat semua yang datang, semua yang banyak membantu dan semua yang banyak berkorban untuk hari yang bahagia ini.akan ku balas jasa-jasa yang walaupun adakala hanya ucapan terima kasih yang mampu aku berikan...
Hari langsung di rumahku alhamdulillah dilakukan tanpa ada aral yang melintang...aku berpakaian kebaya labuh kain lance warna merah..cantik..cantik ke?hahaha..tak ada la cantik sangat, biasa-biasa je, mungkin aku tak biasa pakai meckup, jadi lepas kenduri muka ku banyak ditumbuhi jerawat....ha, tension, nak dipulihkan, makan waktu yang lama...hahahaha.....padan muka aku


1 comment: