CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 25, 2009

hari-hari ceria mcsya...

huhu setelah 3 minggu tputus hubungan...akhirnya dapat gak aku jumpe ngan tunang tercayunk...hehe..tapi ecok da nak kena masuk kuala da...cedeynyerrrrrr....dier ponn tepakce arr macok kapit gak...cian dier...mencabor tol idup kat saner...sumer nje dugaan dari DIA tok guru-guru baru...sobsobsob tapi xtau la biler lagi leh jumpe lak...gayanyer cam cuti bulan 3 nie jer...huhu laamnyer...kena la blaja bsabor....yela x beser la katekan..dok matab dulu ari2 leh tengok muker...skunk, n msj pun x dpt apatah lagi nak dgr suare...jumpe tuan punye badan lagi la..umpama mimpi dalam mimpi...haha dalam dok menghitong hari2 bahagia nie....teringat lak kt sekolah...penat ler nanti...kena berperang ngan SELUT a.k.a LUMPUR yg tebal...haha bajet2 seminggu da terbuang tok membersihkan sekolah...2 pun x sure lagi banjir da surut lom....ecok baru tau la keadaan skul cane....x sbr rasernyer nk balik kg...menikmati mknn di kg..huhu sejak aku dok kt kuala nie, baru aku terasa nikmatnyer full bar line kt tepon 2....huhu insap2...hadoyai...alam pencintaan da diubati laranya...nie nak mencari ubat yang sesuai lak tok mgajar anak2 d kuala sana...huhu susah arr...tapi ni la cabaran...nak potostet cucah...teringat lak...masa 1st time masuk mgajar sains tahun 1.. blaja sal MY BODY...aku lukis gambar katun di setiap buku anak muridku...huhu seb bek terer gak hahaha...leh la gak guide diorang tok kenal part of their body...haha x penah2 aku sangka yang aku kena mgajar sains...subjek yang penah tidak ku sukai sewaktu si sekolah rendah...tapi bes sbnrnya ngajar n blaja sains nie...leh wat abm cun-cun...huhu banyak da aku melalut nie...ntah pape ntah...k la len x lak kiter jumpe ek...cayunk kamu sumer...doakan la kami sumer tabah mengharungi cabaran di SK Kuala Muput...adioss....luv ya...

2 comments:

  1. hehehe, jadik cikgu erk.. bagus la.. suami isteri jadik cikgu.. oops, bakal.. hurm, best giler ajar sains.. sbb tu la subjek yang paling sabri benci.. kui3..

    ReplyDelete
  2. hurm, exchange link pliz.. http://www.ahmadsabri.net/

    ReplyDelete