CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 13, 2012

Tak keruan

Dah lama rasanya tak update di sini, banyak perkara yang jadi akhir2 ni.....terlalu sibuk dengan urusan duniawi terkadang lalai dengan urusan akhirat..Ya Allah..aku tahu aku dah jauh darimu..bantulah aku kembali padamu Ya Allah.....seaakan aku mengerti setiap kali aku jauh darimu Ya Allah, setiap kali itulah aku akan di timpa masalah,...betulla kata bijak pandai..kalau kita ada masalah dengan orang, mesti kita ada masalah ngan Allah..dan terbukti padaku...terlalu banyak rasanya masalah aku dengan Penciptaku....

Terfikir, aku rasa aku tak ada masalah ngan orang lain, maybe orang lain yang ada masalah ngan aku.....hakikatnya dan kebiasaannya....tapi ye la..sebagai manusia normal...memang begitula...

The Lates, my huby datang berbincang , nak apply bahagian lain (audit ) di FELDA HOLDING..tapi .....macamana dengan aku..sampai bila nak duduk jauh....banyak yang kene fikir..tapi kalau x pindah , sampai bila nak duk bawah orang yang sangat kejam....Ya Allah bantulah kami membuat keputusan....ami dah tak tahu dah macammana..bukan berputus asa, kerana kami yakin akan ada jalan penyelesaiannya yang Allah berikan..cuma,mohon pada Mu Ya Allah...bantulah kami dengan jalan penyelesaian yang terbaik untuk kami.....

Apa pun yang terjadi, aku redho kerana inilah ketentuannya........


2 comments:

  1. Situs Judi Slot Online Terpercaya | Agen Judi Slot Online Terbaru di Indonesia | Bandar Slot Depo Pulsa Tanpa Potongana
    Megah4d Situs Judi Slot Online Terbaik dan Terpercaya Dengan Minimal Deposit Hanya 5000
    Nikmati juga Bonus-Bonus menarik lainnya bersama kami.
    > Bonus New Member 100%,-
    > Minimal Deposit 100.000
    > Wajib Via Bank
    > Maksimal Bonus 1juta
    > Contoh Syarat Penarikan = (100.000+100.000)x 8 = 1.600.000
    > Tidak menerima invest dalam bonus berikut
    > Bonus wajib di claim melalui Livechat

    Slot Deposit Pulsa 5 Ribu Tanpa Potongan
    slot online gacor
    Slot Online Deposit Via Pulsa 5000
    Situs Judi slot online Terbaru 2022
    slot terbaik deposit pulsa
    Link Slot Pragmatic Play

    ReplyDelete