CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 26, 2011

My Anyversary

26.12.2011....Pejam celik pejam celik dah 3 tahun usia perkahwinanku..Alhamdulillah aku di kurniakan  dengan 2 cahaya mata lelaki ..Ahmad Ikhwan Hadif ( 2 Tahun ) dan Ahmad Afwan Hadif...( ketika ini baru mencecah 22 hari)Alhamdulillah...Alhamdulillah..Alhamdulillah..keran dikurniakan insan yang bergelar suami yang sangat memahami kerjaya, diri aku dan keluarga aku...Semoga Allah akan sentiasa memayungkan keluarga aku dengan kebahagiaan hingga akhir hayatku...Semoga Allah merahmati rumahtanggaku hingga akhir nyawaku...dalam kupanjatkan kesyukuran, terselit satu perasaan sedih dan pilu....ada seseorang yang tak sempat melihat kebahagiaan dan kejayaan aku....emm..aku doakan kesejahteraan arwah ayahku dan semoga arwah apak ditempatkan di kalangan orang yang beriman dan soleh....Al-Fathihah...

No comments:

Post a Comment