CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 29, 2011

coklat

Lamanya tak mencoretkan cerita di sini, pelbagai cerita nak di kongsi bersama, tapi tak terluah.. terlalu sibuk, almakhlumla kalau sebagai cikgu, sume kene buat ..daripada program sampai ke tukang cuci..this day, baru abis MTQ zon MENDI...sangat bagus dan perjalanan acaranya sangat lancar. Alhamdulillah walaupun x menang keseluruhan, tetapi masih ada satu 2 acara yang dimenangi. Tahiah kepada peserta Tilawah Al-Quran, Nasyid, dan Hafazan, kerana memenangi tempat....and paling membanggakan Nasyid telah berjaya menumpaskan johan berturut SK BUKIT PUCHONG...tahniah.....

Esok, selasa, 29hb mac 2011, kejohanan Bola Sepak pulak, bagi Zon MENDI....penat hari ni pun masih bersisa, tambah lagi satu penat untuk esok...huhuhuhu....tapi esok  punya acara tak banyak sangat, dan rasanya masih sempat bergurau senda dengan cikgu2 lain di sekolah.

Alhamdulillah,segalanya berjalan lancar, dan sekarang, tengah dok pk, macam mana nak wat design untuk kek Pra sekolah untuk hari Rabu, and cok lat yang banyak tempahan....Alhamdulillah semunaya rejeki yang Allah berikan kepada aku dan keluarga..


ok la cukupla cerita sampai sini, esok kita sambung cerita lagi......nite 


No comments:

Post a Comment