CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 9, 2010

Petang Yang Hangat

Petang-petang macam ni, teringat lak pada bunda dan adindaku kat umah nun..hui. mesti tengah melayan hadif...rindu plak..lama lagi nak balik ni...paling awal pun hari sabtu, sebab hari jumaat tu my huby keje..begini la nasib...cikgu..hikhikhik..ntahla..semenjak 2 menjak 4 5 menjak ni, asyik terfikir pasal mati jer..terfikir, kalau aku yang pergi dulu, huby and anak macam mana, kalau huby aku yang pergi dulu, aku ngan anak macamana?kalau mak tak ada, adik macamana?kalau adik tak ada mak macamana? sume tu akau fikir, buatkan aku tak lena tidur dan rasa tak tenang...atau dah sampai masa aku untuk dijemput?ntahla..tapi ...bersediake aku kalau aku yang dijemput?bersediake aku kalau salah sorang dari mereka dijemput ...kalau boleh Ya Allah, kau panjangkan lah umur ku, panjangkan lah umur ibu, adik anak dan suamiku...aku belum bersedia untuk melihat pemergian mereka sebagaimana aku terpaksa melihat pemergian Arwah Apak dulu...Hanya itu doaku...Hati aku tak setenteram dulu...emmmm....mengeluh dan mengeluh, tapi tak pernah dapat jawapan...ntahlah..doaku agar doaku diperkenankan amin.....

No comments:

Post a Comment