CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 30, 2009

Ahmad Ikhwan Hadif

Dah lama rasanya tak jengok kat sini, banyak yang ingin diluahkan, tapi banyak jugak yang perlu dipendamkan...Firstly, thank to Allah sebab berikan aku rezeki, anak...dan semoga anak ini membawa rezeki yang banyak dan kebahagiaan dalam rumahtangga ku, Alhamdulillah..semua sebagaimana yang dirancangkan...Alhamdulillah, rezeki anak aku dapat berpindah ke semenangjung....

Tanggal 13/12/2009 lahirlah Ahmad Ikhwan Hadif bin Hadi Helmi.di Kuantan Medical Centre Kuantan, Pahang..jam 7.16 petang..magrib..orang nak solat magrib, dia sibuk lak nak kua, aku plak kene berperang dengan segala jenis perasaan untuk melahirkan seorang insan yang bernama anak...Betapa sukarnya, betapa peritnya...mungkin itu yang dilalui oleh semua ibu...hari tu baru aku tahu..betapa sukarnya menjadi ibu...Alhamdulillah...semuanya selamat...
hari ini..alhamdulillah...aku dah semakin sehat..dan nanti aku sambg cerita lg....

No comments:

Post a Comment